aaah! :D

vill bara säga..



jag älskar mina föräldrar! :D



när jag satt där,deppad som jag var.. haha ;D
kommer dom och säger att det är ändrade planer och att vi ska åka och hämta henne!! :D:D
vi åkte först och hämtade den nytvättade transporten,sen åkte vi mot ellie :)
när vi kom dit så stog ägarna med henne,och hon var verkligen fin. (y) mamma och pappa snackade med dom och jag höll ellie.  HON ÄR VERKLIGEN GALEN I GRÄS...

vi åkte hem till bätteropp med henne och sen provade vi lite sadlar,och andra saker.


verkligen världens bästa dag everr!



5/8-2011,världens bäste dag!



ÄLSKAR MIN FAMILJ!


(måste också säja att jag ångrar ALLTING jag skrev i förra inlägget!)



///carolina!:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0