Badat

Nyss hemkommen efter att ha varit och badat med Molle (våran hund).
Vi har då turen med att ha havet precis nedanför vårat hus så jag tog med molle på en badtur. han verkligen ÄLSKAR att bada och när jag tog av han kopplet kunde han knappt sitta still, och när jag sa varsågod bara stuttsade han ner i vattnet.

Själv nöjde jag mig dock med att bara bada fötterna då jag är en extrem badkruka. På något sätt blev jag endå lika blöt som hunden då han envisat alltid ska skaka av sig vattnet så nära mig som möjligt.

När det väl blev dags att gå upp råkade han på något magiskt sätt komma ner i vattnet yttligare två gånger till..... dock kan jag inte bli arg på han. Han älskar att bada och nör man är 12 år och hund ska man väl bara göra sådant man älskar?!

Nu intar jag min plats i hängmattan med soptyfi som sällskap då alla andra är i Målilla och hämtar hem min storasyster som har varit på läger.

Bilder får vi ta en massa en annan gång då de har med sig kameran. Men jag är bara glad över att det har blivit sommar :D



Puss Louise
(inte teknisk nog till att vända på bilden så ni får vända på huvudet :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0