Dagen

Sorry för att jag har varit lite off idag men det har varit sol och vi har spenderat dagen på öland.

Dagens ridpass gick bra. Blev ett dressyrpass inför träningen imorgon. Allt känndes bra... lite tjafs blev det, men det var ganska lätt fixat. tränade öppna och sluta på medellinjen, och samlad förvänd gallop. dock märkte jag att jag behöver träna gallopp-halt, ryggning och bakdelsvändning betydligt mer tills nästa tävling då de inte sitter som de ska. Hoppas även på att Kyklops rumpa ska biffa till sig lite så att han orkar sätta under sig mer.  

Putsade även sadlen idag... funderar på att åka upp tidigare imorgon i solen och tvätta transporten och hästen då jag hatar när det är skitigt.
blir kanske så om jag får med mig carro. Dock klarade ponnyn inte besiktningen helt. Ska prata mer med vetrinären om vad det är annars blir det att fortsätta leta..... så då hjälper hon nog inte mig med att tvätta transporten :P

Köpte mig en sådan här tröja idag, ska nog ha den med ett mörkblått/rött shabrak och röda benlindor. Jättesnyggt!!



Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0