dagens ridpass

Idag gick ridpasset MYCKET bättre. Jag red mykcet bättre, han sammarbetade mer och allt klickade bättre.

Red ute i den ny harvade paddocken och jag hade musik i öronen så jag kunde verkligen koncentrera mig.

Red lösgörande så att jag skulle få igenom han ordentligt. Gick inte redigt med denn förvända slutan men den funkade i slutet.
Tränade även en massa gallopp på medellinjen så att den blir avslappnad på tävlingen nästa helg.
Har jag sagt att jag ska tävla nästa helg??
Det ska jag. På aledals dressyrtävling på Öland. Ska starta LA:4! Det blir våran första LA:4 och dommaren som ska dömma dömmer även gran prixen som går på söndag. :O :O :O

Kan även meddela att jag ska starta hela tävlingen. Jag har startnummer 1 i klassen och på hela tävlingen. NERVÖST.

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0