.

hej.

här sitter jag i soffan,lite lätt deppad.

jag villinte göra ngt!

jag tänker alldrig mer mocka åt Louise,alldrig mer bygga hinder åt Louise,alldrig mer hämta sadeln,mocka transporten,hämta vatten,sitta och kolla på när Louise rider sin dröm häst,ta massa skit från Louise,alldrig mer!
Nu tänker jag alldrig mer göra ngt för ngn!

jag är trött på att följa med kompisar och kolla på när dom rider,trött på att ge kompisar lektioner,trött på att bygga upp banor till kompisar och sen kolla på när dom får hoppa,trött på att gå berivd medans dom rider ut i skogen,trött på att komma hem och vara helt slut för att jag har hjälpt ngn annan med att mocka,trött på att komma hem och gråta mig till söms för att jag inte har ngn häst,men dom har!

jag var bättre än hälften av mina vänner när dom fick en häst,men endå så envisas jag med att följa med dom bara för att jag älskar hästar så grymt mycket.


ja,jag erkänner,när min kompis fick en häst men inte jag blev jag ledsen,och avensjuk.
jag ville inte prata med henne på flera veckor och jag ville bara vara själv.


nu är det slut med det!!

ha det bra // cariolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0