Första skoldan

Idagvar det första dan i skolan för oss. Jag har haft en relativt lugn dag och fick även precis veta att jag får sovmorgon till kl 13:10 imorgon.
Dock ska jag palla mig upp tidigt då jag ska skriva en uppsatts på onsdag då jag åker utomlands nästa vecka, och jag måste plugga lite inför den.

Idag ska jag rida ett lugnt pass på Kyklopen inför träningen imorgon.

Igår hoppade jag tillsammans med Emma, Pierre kom och var med och hjälpte till ett tag med. Kyklop var jätteduktig och hoppar fiint igenom hela kroppen. Ellie hade tappat en sko när vi kom upp till stallet så hon får vila till på tisdag då hovslagaren kommer. Vilken otur vi har haft med skor. Hoppas att det blir bättre snart.

puss Louise

Ps. tack såå jätte mycket för tipset på de fina bootsen. Precis sådana jag vill ha. Ska kollas upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0