Hallelulia moment

Idag hade jag det bästa ridpass på länge. Det gick inte speciellt jätte bra. Men det var urmysigt.

Galloppade på äng och bara allmänt mös. Jättekul och kyklop ÄLSKAR DET.

Han bara driver till 100% och visar såå tydligt att han älskar det. När Carro red med Ellie först så bara stuttsar han bakom frustar och är allmänt irriterad. Bockar och har sig. Jätteirriterad på att Ellie fick vara först.... hahaha söötis.

Sorry att jag har varit liite off men jag har jobbat mycket och så har vår kamera gått sönder... vi väntar bara på att den nya ska komma.

Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Emma

tror jag hittat sånna boots du vill ha :))

http://www.myone.se/product/581-gummiboots-kardborre.aspx

2011-08-21 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0