hellu :)

hej alla!

nu är nog Louise antingen framme tror jag.. hon gick på flyget kl halv 8 om jag inte minns fel ;)

idag har jag varit i skolan och inte gjort ngt mäskvärdigt precis :P
det var tänkt att vi skukke åka till annas häst shop och köpa sadeln och det men jag vet inte hur mamma och pappa har tänkt ;)

jag ska också köpa för mina egna pengar denna här! :




sen kommer jag köpa en svart och sätta lite bling på den,och då komemr det se ut såhär ungefär..








aa,det ska jag köpa hade jag tänkt mig..

// carolina :D

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska köpa en svart sådan fast inte blinga den :)

2011-08-29 @ 18:13:52
URL: http://ponnyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0