hellu :D

sorry för dååååligt liite inlägg från mig :/


igår red jag på banan med ellie,det gick bajs :P sen hoppade Louise upp för att  hon bara segade sig och ville inte alls jobba (hon testar) .Sen hoppade jag upp igen och då gick det bättre. :)

bjuder på en "bildbomb" på mig och kelly.. en klubbhoppning :)


sorry för att bilderna är snea men deet gick inet att fixa :o

  (60 cm,vi vann,minns den rundan sjuktbra)





  (hon var bäst,det gätte bra...)






 


(tills sista hindret då hon la i bromsen.. alla sa att det va synd och så,fast jag bara log! den rundan kändes fantastisk,en av mina bästa rundor med henne!)
 

//carolina :D

Kommentarer
Postat av: Timmy

Bara för att jag kan, så måste jag ;)

1: Högerklicka på bilden

2: Tryck på magiska knappen "Rotera Medurs" eller "Rotera Moturs" och Wollah så kan tillomed jag se bilderna;)

(Nej detta är inte lätt, men efter några timmar's övning går det tillslut)

2011-08-19 @ 17:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0