hovis

Idag kommer hovslagaren och ska titta på Kyklops fötter. Så förhoppningsvis kan jag rida imorgon.

Jag måste ju sätta han i hårdträning för nästa helg är det finalen i Annas hästsport cup, och den ska jag vara med i hoppas jag.

Nästa söndag efter tävlingen ska jag även åka till Cypern så Kyklop ska lämmnas av hos Camilla som ska rida han tills jag kommer hem så han håller konditionen till DM som vi gärna vill vara med i.

Det händer väldigt mycket nu i början på hösten, som gör att jag inte kan rida. jag ska till cypern 28-5 september 11-15 september åker jag till Göteborg på ett stependie för havsforskning och den 16-17 september ska vi vandra med skolan så det innebär att jag inte kan rida från den 11-17 september och den 25 är det DM. Det är tur att min häst vilar sig i form.

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0