Idag

Idag fick Kyklop sig en ny sko på foten och vi hoppas att han slipper hovböld. nu blir det då till att hårdträna tills nästa helgs tävlingar. Kan slänga ihop ett snabb provisorisk schema över vad jag har tänkt med Kyklop tills nästa söndag.

Fredag:   Dressyr mjukgörande      
Lördag:    Skogen
Söndag:   Dressyr
Måndag:   Lätt markarbete/dressyr
Tisdag:    Dressyrträning för Camilla
Onsdag:   Dressyr
Torsdag:  Hoppning
Fredag:   VILA
Lördag:    Dressyr inför tävling
Söndag:   TÄVLING

Kan bli så att jag ändrar mig och ändrar lite nu i helgen innan Camilla träningen då det kan bli lite mycket för han nr han har vilat nu men jag har inte bestämmt mig än..... Kan bli så att jag ändrar och tar ett lugnare pass på söndagen och ett riktigt dressyrpass på måndagen istället.

Meddela gärna om ni vill träffas och hoppa med mig på torsdag!!

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0