Jippi :D

kan nu berätta att pappa ringde veterinären idag,och han sa att hon inte var halt:D
asså bara så alla vet,skrev jag ett jätte inlagg nyss.. Men det dog :@!

så att nu ska vi ha henne,på fredag! :D
som vi tror hade hon nog gått omkull i hagen och blivit halt,men nu är det bra.



Hon heter Eileen och kallas för Elli <3
Elli är ett sto född 1997 och hon har tävlat MSV hopp och dressyr.
Dressyr är nog hennes starkaste sida,men hon är grym på att hoppa med ! :)
hon är fux skimmel elr vad det hette,och hon är absolut världens finaste ponny!



<----Bild


idaag har vi hämtat Johanna (min syrra) från sitt läger som hon har varit på.
på vägen hem åkte vi till karlssons ( XD ) och där köpte jag ett flug täcke :D

aa,är det ngt ni undrar över,bara fråga :)
¨
nu ikväll ska jag följa med till stallet och tvätta transporten :D

// en överlycklig Carolina! :D <33

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad roligt :D

2011-08-02 @ 19:55:59
Postat av: Clara

Hej! Bra blogg.

hur stor är Ellie ? :D

2011-08-28 @ 22:10:51
URL: http://clarajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0