köpt

nu har jag  och mamma precis varit och handlat på annas hästshop (igen!) :D
sen åkte vi till ellie och mockade eoch så,ska inte rida henne idag utan rider lektion imon och på torsdag :)


här är lite vad jag köpte..


PS: köpte inte hjälmen jag skrev om då den inte satt så bra och denna som jag köpte nu är myyyycket snyggare tycker jag! :D





      DOM RÖDA KÖPTE JAG :)





    DET RÖDA HÄR OCKSÅ :)


     ÄR DEN INTE SNYGG ELR VAD? :D


sen ett par vita linor fick vi på köpet av schabraket :)


känns som om vi köpte ngt mer men kommer inte ihåg.. xD



// carolina :D


Kommentarer
Postat av: Timmy

Tycker du uppdaterar lite dåligt nu Carro ;)

2011-09-05 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0