Ledsentjej_93

Jag tror jag bryter ihop. Jag kom och hämtade Kyklop i hagen idag, och då var Kyklop block halt!!

Då hade han trampat halt av sig en sko och vridigt den... sedan klivit på den igen och då tryckt in framkappan i hoven. Detta gjorde då fruktansvärt ont men kan även orsaka en hovböld!!

Kan det bli mer otur på hovfronten än vad jag har haft nu den senaste tiden. Detta betyder givetvis att jag inte kan rida fram tills tidigast torsdag. Då hovslagaren kommer då. Han får öppna upp och kolla om han har en hovböld då.

Det vi gjorde idag var då att dra av skon och sedan tvätta väldigt rent med grönsåpavatten. Gjorde det genom att ta varmvatten i en hink med såpa, sedan ställde jag Kyklops hov i hinken.
Tvättade rent hans hov med jodopax och satte sedan på ett jodopaxomslag. Detta ska få sitta på i två dar. Sedan ska vi hålla det rent och sedan hoppas vi på det bästa......

Puss en MYCKET ledsen Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inge kul :(

Hoppas på det bästa!

2011-08-15 @ 21:19:18
Postat av: Timmy

Att jag alltid ska misslyckas med namnet..

Antingen är jag väldigt trög eller vill inte datorn som jag vill men denna kommentar ska det bannemig stå ett namn på!



/Timmy (För säkerhets skulL!)

:)

2011-08-15 @ 21:52:08
Postat av: Wilhelmamal

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-09-13 @ 14:00:51
URL: http://wilhelmamal.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0