lite olika

ni som undrar hur det går med hästen så kan jag just nu meddela att det inte går så bra .. :/
det är så att hon blev halt i hagen ett tag sen,och nu har det läkt (tror jag) och när dom vet. besiktade henne (om jag inte hörde fel) så hade hon liiite pålagringar i höger fram elr ngt :/

får se hur det går,då jag verkligen gillar henne ...

slänger in en mystisk liten bild på henne ;)




jag hör av mig när jagg fått veta mer..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                                              Idag.

idag har nästann hela fam. varit på ölad och gått o kollat lite där,vilket var ganska skojj ;) nu har Louise åkt till stallet och jag följde inte med idag.Igår var jag,mamma,pappa och vilgot i stallet och mockade,eller igentligen bara jag,för att mamma och pappa snackade med anna-lena hela tiden :))ganska lyckad dag den också.

aja ha det gutt!

// Carolina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0