ååh

Anonym om sjuk:
synd du börjar bli för lång för din ponny, hon var fin

Svar: gud vad  du e jobbig nu.. jag har nt planerat att växa mer om du tror det,,Nej jag är inte för lång för ellie jag är alldels lagom. Bara för att du som e så jävla feg (förlåt för svordom) för att skriva namn?? -.- asså tryck ner andra men igentligen e det du som nt har ngt självförtroende ? kan ju sötta ngt på att du,lilla kaxmaja nt har en häst som gått msv iaf?? eller så.. har du ingen stålthet alls eftersom du ska vara anonym.. om du nt tycker om mig,som du nt verkar göra eftersom du ska trycka ner mig med skit komentararer,kan du väll lika gjärna skriva namn så vi kan snacka om ditt skit problem? för du verkar ju verkligen ha en sjukdom eller ngt eftersom du nt kan räkna ut när man blir sårad ?? och så verkar du faktist ha ganska dålig syn med..
Och ja! hon e fin! finare en vad din (om du nu har ngn häst) någonsin kommer bli,skit unge! '

tack för mig och så hoppas jag att du förstod mig !

och är det ngn mer som har lust att trycka ner mig lite till säg bara till! :)


//carolina



Kommentarer
Postat av: JFdressage

superfin blogg! Va gärna med i vår julkalender! :)

2011-12-19 @ 12:17:49
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: Saga

HAHAHAHAH go carro!! :DDD

2012-03-21 @ 09:18:47
URL: http://ponnypolarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0