Dagen

Idag efter superhelgen åkte jag och fixade med ett provtagningsprojekt som jag har som projektarbete.
tog vattenprover i en våtmark, sitter här hemma och fixar lite med dem nu.

åkte sen till stallet där jag och Mikka red ut en sväng och travade hela rundan. Sen gjorde jag Kyklop fiinare genom att Rycka manen på han. lite bättre ser han ut nu än när han hade en enorm ponnyman. Slänger upp lite bilder på han imorgon.

Ska även köra igenom lite dressyr imorgon innan Camilla träningen på tisdag. Får se om han kan bli något snygg :P

 

puss Louise

Kommentarer
Postat av: Matilda

gör gärna som jag, skänk en tanke till Norge. Visa ditt stöd genom att göre ett inlägg i din blogg med en bild och där du kanske skriver något fint! :)

2011-07-25 @ 02:18:30
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0