Hemma :D

Heeej

Nu är vi hemma efter en GALEN kväll i stallet :P

Mötte upp Micka i stallet och hon och jag skulle rida tillsammans, hon på hennes hingst :P
Gjorde iordning hästarna och jag fick henne tiill och med till att linda Hampus (hingsten). :O Imponerad :P

Ridpasset gick bra :D Lite kort blev han i halsen imellanåt men han var snäll försökte och han är bääst. :D

Efter ett tag kom olivia även in och invaderade paddocken.... dock iklädd linne, shorts och utan skor :O
Slutade allt med att skritta ut i skogen :D

Hela allt avslutades med att liza kom gående med sin häst som ivanliga fall är brun.... med stora vita fläckar.... ÖVERALLT + 2 händer på rumpan :O

Jätte fiint!
nu kör vi ponnyhoppningsgänget + dressyrhäästen = hoppning på onsdag....... det är tur att deras hästar är små :P













Puss Louise

Kommentarer
Postat av: Timmy

Du ser inte lite liten ut där Louise!

:)

2011-07-11 @ 22:29:05
Postat av: Louise

:O Ooooo ser jag liiten ut :O

Jag som är stor :P

2011-07-12 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0