hemma!:D

aa som Louise sa så har jag varit i ullared idag,det var faktist inte alls mycket folk och nästan inga körer alls :D

här är lite av det grejor jag köpte :))


  (inte världens bästa bild men men )

LÄDERTVÅL:D




en illgrön kofta som jag ska ha en illgrön väst över ;))


sen köpte jag ett par jeans ridbyxor typ,och en massa annat :)) (asså massa.)


tror ni det kan vara fint om man har dom här sakerna med dessa ?


   (bild google)


                                    (bild google)



snygg outfit tycker jag!:P
ska nog satsa på den.. :D <33
///




Kommentarer
Postat av: Emma

tycker du ska satsa på outfiten =)

2011-07-09 @ 23:00:17
URL: http://ridstovel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0