Otursdag

min fredag har inte varit den roligste än såå länge. jobb 7-14 sen åkte jag hem och på något sätt råkade jag somna och sov i tv soffan till kl 6då vi åkte till stallet.

Där bestämmde jag mig för att bara hoppa upp lite barbacka och skritta lite. Då skrittar jag förbi en sko (hästsko) och börjar tänka....... "det är inte Kyklops va?" Joo klart det var..... det jobbiga med det är att hovslagaren var i stallet igår kväll och har nu semester en vecka. Bra taiming jag har :S 

kom hem nu...... är otroligt yr i huvudet och jag känner att jag nog bara borde gå och lägga mig en stund till.....

Ska dock vara duktig och skriva lite inlägg, som jag lovade :P

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt fin blogg ni har!

Anmäl er också gärna till veckans blogg :)

http://fridablombergs.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment

Kram♥

2011-07-15 @ 21:46:19
URL: http://fridablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0