Ridpasset

Dagens ridpass började KATASTROF!!

Han vägrade röra sig frammåt när jag tog tyglarna. stegrade, backade och var allmänt dum. Det tog max 10 min att bli av med sedan uppförde han sig perfekt. Tog stora steg, försökte och var mjuk som en gummiboll. (om dom är mjuka.... :S )

Såå duktig, vi övade mest på att få honom riktigt runt mina hjälper.... Det var riktigt roligt att rida idag. Ser fram emot ridpasset imorgon. Får se vad vi gör då :P

Amanda var med i stallet idag och tog en massa bilder..... ska se om jag kan få dem, dock är Kyklops damp med på bild..... :P

Puss Lousie

Kommentarer
Postat av: frida

Nu är vinnarna av Veckans blogg uppe!

Gå in och kolla om du är en av dom, annars har du en nu chans

i samma inlägg. :)

http://fridablombergs.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-2.html#comment



Kram♥

2011-07-28 @ 23:27:42
URL: http://fridablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0