ridpasset....

Hade ju Camilla träning idag och det passet kan jag inte ens beskriva ........ KATASTROF är nog det bästa ordet att beskriva det.

Camilla såg oh fattade direkt cad jag har tyckt är fel och vi tror att när han hade ont i munnen så lät vi honom slippa undan för att jag kan ju inte göra såå han får mer ont.... men sen utnyttjade han den situationen till MAX!!
Han tror alltså att han bestämmer över lig genom att han inte ska böja på ganachen som jag vill. Men får jag inte igenom honom så blir han bara ännu stelare och då blir han ännu svårare att få igenom.

Jobbade då Bara på att få honom mjuk vilket resulterade i att han gick så här:







Men kvar satt jag, han tryckte till och med in mig i staketet Allt för att få av mig :P :D

såå i slutet gick han perfekt :D

taggad inför imorgon faktiskt ......

Hoppas bara jag sitter kvar... Puss Louise

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ser lite farligt ut men väldigt söt ponny ! :)

2011-07-30 @ 13:10:54
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0