sorry

jag har inte hunnit blogga alls dom senaste dagarna,men jag ska försöka bättra mig! :D

Igår ringde pappa och tipsade om några hästar,dock var nästan ingen riktigt perfekt.
sen ringde också Looyds ägare,och vi bestämde att vi ska åka och kolla på han på superhelgen igen för då ska han tävla!:D
idag har jag inte gjort så mycket,men ikväll ska jag,mamma och pappa åka och mocka + ta in hästarna :))




här e lite bilder:)








haha vet inte hur hoppbilden på mkka kom men aja ;))

sen ska jag visa er att det inte bara e jag som är dålig på att ta kort utan Louise också hahaha :D








Mycket snygg bild om jag får säga det själv!(Y) :D




// carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0