svar

Anonym om Looyd :D <33:
du ser ju jättestor ut på en d-ponny hur kan du då rida en b-ponny nu borde vara nere i marken med benen.


svar:

jag har ju sagt att jag inte ska rida b-ponny mer för att jag är för lång?:P
sen så bär kelly upp otroligt bra och jag väger absolut nästan ingenting,så du behöver inte oroa dig :))




här är en lite lagom ful bild på mig och kelly (från våran senaste tävling,om man inte räknar med den hemma),som är en b-ponny .. är mina ben i marken kanske? ;))







Postat av: Timmy

Tycker du kan börja skriva om lite bilar(?)
För övrigt hade du mycket fin stämma i pataholm igår
:D

hahahaha ;D jag sökte på bilar på google och hittade denna XD






snygg elr vad?:D
(tror inte jag ska förtsätta skriva om bilar) :P


// carolina



Kommentarer
Postat av: Emma

haha du är ju absolut inte för lång för d-ponny ju :P

2011-07-14 @ 22:46:49
URL: http://ridstovel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nere på marken XD du är ju absolut INTE för lång för en d-ponny!

2011-07-15 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0