Tandläkaren!!

Idag begav vi oss till tandläkaren... kl 06:00 åkte bilen hemmifrån, 07:00 ifrån stallet sen åkte vi nonstopp till söderköping.... kom fram kl 10:00

när vi kom fram var det MYCKET mindre än vad jag hade trott..... det var ett litet stall och 3 uteboxar utanför :O Ingenting där typ..... men innuti fanns det två "behandlingsrum". De rummen var ett betongrum, en box utan spån typ.... med en ställning som en höj och sänkbar ribba mitt i, en tv, och en massa andra små saker i andra hörnet.

Kyklop höll sig relativt lugnt, han har blivit såå mycket bättre på att komma till nya ställen nu fö tiden :P

Sen kom tandläkaren...han var klädd som en normal tandläkre.... utan munskyddet. Han lyssnade på Kyklops hjärta och pratade lite.... sen sprutade han in lite lugnande. Detta var bland det coolaste någonsin..... på 2 min var han seg och bara allmänt hängde med huvudet :P

han blev iallafall fiin i munnen och sen fick han sova av sig i en utebox.

Har lite bilder jag tänkte visa.... men jag kommer inte överrens med scannern :P såå de kommer sen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0