Dagen

Idag var kyklop jätteduktig :D

Det är så roligt att bara umgås med han när han är på det humöret då han är kramgo, sammarbetsvillig, arbetsvillig och bara allmänt bääst.

tränade måååååånga enkla byten och de blir säkrare och säkrare. Det är dock fortfarande mycket svårt att göra enklabyten på rakt spår. Då spänner han lättare i nacken och då böjder han inte lika mycket i bakbenen och då gör han inte övergången rätt.
på böjt spår gör han dem dock bra... så det är bara att träna dem där till de är riktigt säkra för att senare avancera och göra dem på rakt spår.


Sadlingen idag gick perfekt. Inte en tendens till att ställa sig upp.....

Såå stolt över han :)

Vet dock inte vad jag ska göra för att han uppför sig så dåligt borta. Hemma sadlar jag honom i boxen efter att jag har tränsat så jag bara sadlar och går rakt ut, så han får röra på sig direkt.


Men så länge det går bra hemma så det inte är kaos överallt ska jag inte klaga. :P


det är tur att han är sööt.... men idag var han iallafall bääst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0