Dagens stallbesök

Idag ska jag rida ett dressyrpass på Kyklop, så att han är mjuk och fin till tävlingen. Har även tänkt att rycka bort lite av hans ENORMA ponnyman.......då den är halvt bortskavd på ett ställe och enorm på ett annat så blir knopparna allt annat än jämna.

Har en ganska bra bild som visar det men hinner inte lägga upp dem nu då Carro ska ha hoppträning idag. Så vi ska åka om 7 min...... och jag äter fortfarande.... kanske borde skynda mig. :P



Jag och Kyklop var med på hoppträningen förra veckan.... och gissa vad.... jag lyckades rammla av..... :O
Det var en lätt missuppfattning och kyklop stannade men inte jag (tröghetslagen.... fysik..... förstörd NV nörd JAPP)
kyklop blev iallafall jätte överraskad över att jag inte satt kvar... då det är fösta gången på två år som jag ramlar av. Sist fick jag hjärnskakning och minnesförlust men denna gång gick bra :D

Resten av hoppningen gick bra och vi avslutade med att hoppa en fin bana på LD eller LC nivå. Den flöt iallafall på bra och han bytte till och med gallopp över hinderna, vilket han aldrig gör annars :D

Såå kul var det ialla fall :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfocus.blogg.se

SV: Haha ja kanske det! Taack ska du ha :D

2011-10-06 @ 21:31:17
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0