Dagens träning

Idag tränade jag för Camilla. Det är såå skönt att få komma dit och ha någon som tjatar på en i öronen hela tiden. Jag har en öronsnäcka i örat när jag rider för Camilla också är jag själv så det blir verkligen intensivt.

Övade mycket kvlitén i den förvända galloppen idag. Kyklop tar så pass stora galloppsprång så det blir svårt att rida ihop honom när balansen tryter. Sen imellanåt när jag kommer åt honom går han perfekt. Höga fina språng, perfekt form, och god takt. Allt stämmer lixom men guud vad man får rida för att komma dit.

Camilla sa att hon kanske även hade en tid på Nina träningen på Lördag, så får se om jag ska träna där med. Nina är Camillas tränare som själv tävlar Gran Prix, så duktig är hon.

Vi får se..... men nöjd är jag efter dagens ridpass :D Duktig hezt :P



Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Är Kyklop efter Ferro? :)

2011-10-12 @ 22:14:13
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0