hööks



var inne på hööks hemsida och kollade lite idag och man märker verkligen att man inte hänger med i dagens ridsport eller så.. :p



hittade bla detta,, ett shabrak som kostar nästan 400 kr!!!! :o DYRT




hahah jag tycker det var så fyrkantigt och för glansigt .. xD







sen hittade jag detta när jag kollade runt på bett,vilket fick mig att bli lite förvånad..




'

tydligen är det några slags bett krokar eller ngt,någon som vet något om detta?? om nån vet,kommentera gjärna! ;)

(första tanken när jag såg domma krokarnavar aj aj i hästens mun,men man vet ju alldrig det kanske är tvärtom?


//// Carolina

Kommentarer
Postat av: Mikaela

man fäster kedjan med dom om man har tex ett pelhambett med kedja :)så inget som ska in i munnen

2011-10-10 @ 19:54:24
URL: http://allroundtjejen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0