idag

hej :)

idaag har jag varit i skolan och sen åkte jag pappa och Louise till stallet.Red dressyr idag för anna-lena vilket gick rätt så bra .

vi tränade mest på övergångar och sånna saker idag.i börgan var hon ganska seg och stel men i slutet släppte det rätt så bra,jag måste däremot träna på yttertyglen då jag inte håller tillräckligt i den .. ;)

igår vilade hon eftersomn jag var med på hoppträningen/klubbhoppningen i söndas,vilekt gick sket bra då vi vann! :D






ofta hoppar/dressyrar/rider ut/andra saker gör ni i veckan? :)



// carolina :D

Kommentarer
Postat av: Lina

:) ska vi följa varandras bloggar? :)

2011-10-12 @ 11:59:40
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0