nu är det klippt! :D

idag blev ellie klippt! :)

när vi kom till stallet red jag lite dressyr på henne,vilket gick jätte bra.
sedan borstade jag henne och myste,då höll hon på att somna :)och sen gav anna-lena och jag henne en slags bedövning under tungan som var lungnande,ni som inte vet är det så att hon blir lite lätt crazy när man ska klippa henne,, ;P

sedan väntade vi en stund,,men INGET hände! hon blev inte ens trött,eller hon ville iaf inte visa det..
då försökte vi endå men det gick inte alls bra så då fick vi bremsa henne,då var hon snäll som ett lamm!
vi helklippte henne och sedan passade vi på att rycka henne medans jag borstade henne,och hon var väldigt nöjd :)

sen släppte jag in henne i boxen där hon fick äta och ha det gutt :)

ska ta lite bilder hur hon ser ut och hon är verkligen grå/vit nu .. inget brunt alls när vi klippte henne :)


// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0