stallet igår och idag.

igår red jag lektion då,skulle ridit ellie men det va hoppning och jag känner att jag har hoppat alldeles för mycket på henne på sistonde och ville rida igenom henne idressyren isatllet så jag fick rida ridskolans häst ebbe:D

bild:




inte jag som rider på bilden utan en anna tjej som heter amanda.


aa,anledningen till att jag fick rida han var att han har varit jätte dum mot alla ryttare på sista tider (han e ett russ) och ingen vågar rida han längre typ.

jag vet inte om jag har berättat det men jag red ebbe på ridlägret och så har jag ridit han lite innan och då har vi hoppat runt 80-90 cm så han e jätte duktig igentligen..

så igår när jag hoppade upp stannade han på första hindret,då blev jag arg på honnom.. sedan gick han som ett skott! han var ganska stark och jätte pigg men han hoppade alla hinder galant och tvekade inte alls!
jag e jätte nöjd efter igår,skulle han inte vara en b-ponny (129cm) skulle jag jätte gjärna köpt honnom med :p :D




idag ska jag rida Ellie och vi ska ha hoppträning (också en anledning vrf jag inte ville hoppa igår med henne) vi brukar ha hoppträningen på torsdagar men det e musikal imon som många i min grupp ska va med på.


  hahahahhaa hon blundar :D
// carolina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0