Tävlingen på söndag

på söndag är det ännu en tävling för mig och Kyklop. Det är en lokal dressytävling, i div II. Det är sistaomgången i div II. Jag och Kyklop ska rida en LB:3 som förklass och LA:3 i lagklass. Lagklassen är en lagklass men den går också individuellt.

Våran förra tävling den lokala i högsby gick överförväntan. vi fick 68,75%! Vi fick en 4:a i skritten då ahn blev lite övertaggad i den ökade och tacktade. Men fick även ett par stycken 8:or så jag är jättenöjd. Vet precis varför vi inte fick mer och hur jag ska göra för att vi ska få mer. Uppnådde mitt mål och hade bra kännsla hela tiden. '
Startade dock först.... vilket aldrig är bra. och våra 68% räckte till en 6:e plats.... första utanför placering. :D

Såå nu taggar vi om till nästa tävling på söndag



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0