Dagens träning

Tränade idag för Camilla och det var den bääääästa träningen på läänge. Kände att allt satt. Skönt att komma till Camilla och hon hjälper till lite och fixar de detaljer som inte stämmer men att man i slutet på passet känner att detta fattar jag. Detta kan jag klara hemma. Detta var kul.

Såå roligt när han tar stöd och sänker sig när jag ber om det, och när jag länger tyglarna lite såå följer han med utåt och när jag släpper och klappar han med ena handen så stannar han med stödet och det är som det ska. Kännslan har inte varit bra på länge även om han såg snygg ut men nu är kännslan 100% och han kommer bli mycket starkare och det kommer bli mycket bättre. Dock är han grymt snygg nu med. fick komentaren "går han så fast i tävlingsform kommer han få 10:or på galloppen"

Fatta vad glad jag är!! Kommer leva länge på detta passet :D

Puss Louise



OBS gammal bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0