Dagens träning

Var och hämtade Kyklop hos Camilla idag och han har verkat ha det JÄTTEBRA! Camilla är jättekär i han och han verkar ha trivts.
Han är lite för liiten på så sätt att han har gått ned en massa så Camillas huvudmål har varit att hitta något han trivs med att äta och att få honom att ta ett jämt stöd i båda tyglarna. Detta är ett problem som hon förstod att jag har då hon själv satt upp på han då han har en tendens till att alltid se bra ut men känslan är inte lika ok.

Såå ska tillbaka på en till träning på torsdag så att jag lär mig hur det ska kännas då jag och Kyklop lär oss tillsammans.

Hans nya foderstat ser dock ut så här.

10 kg hö/dag

3,2 kg power up musli

3,2 kg lussern   

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0