Idag

Sitter här i skolan nu och har precis skrivit ett jobbigt fysikprov. Känner mig så dä lagom trött i hela huvudet nu :P Blir att gå och fika lite innan spanskan som börjar om en timma.

Men idag har jag tänkt att rida ett mjukgörande dressyrpass och bara känna på Kyklop innan Camillaträningen imorgon. Köra slut på lite energi det vill säga.

DM blir det inget för mig iår då vi bara är 2 juniorer anmälda och det krävdes 5 för att det skulle bli en klass. :(
Lite sorgsigt men det är kanske bra. Då får vi en längre träningsperiod innan vi går ut och tävlar igen. Nästa tävling blir den 9 october istället. Uddens lokala div II tävling sista omgången. Får se om jag rider i laget då jag tävlar för udden, kanske blir så, vi får se.



Förra tävlingen resulterade i ett par blommor :D De första blommor jag någonsin vunnit (och de enda :P) Fick 69% den klassen. Duktig hääst <3

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0