Kyklop

Dagens ridpass på Kyklop idag gick bra. Red ute i paddocken så lite mer okoncentrerat än vad han är inne men han var mjuk och fin. Sååå himmla fin i vänstervarv lite mer att jobba med i höger.
Men det är skönt att veta att vi kan det. Ser fram emot passet imorgon! Det är sissta passet innan jag åker till Göteborg tills på Onsdag. Sedan ska jag vandra med skolan Torsdag-Fredag. I göteborg ska jag på Linnédagarna. Det är ett biologistependie. Så ska vara ute hela tiden...... dock ska det regna hela tiden. Sååå kul!! Det är tur att jag har en snygg rosa regnjacka.

Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Kalmarryttarna - Alma

Hej jag var och fotade på dressyrtävlingen på Kalmarbygdens fältritt klubb, så har en del foton på dig och Kyklop som jag kan skicka om du vill ha :)

2011-09-10 @ 22:01:31
URL: http://kalmarryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0