Lasta

Jag lastar och åker iväg med kyklop 1-2 dagar varje vecka, och då är det för mig viktigt att han reser säkert.
vi har en transport från Thule och våran har något som jag tycker är väldigt smart.....Säkerhetssprintar.


Den svarta saken till höger om dörren!
Detta är INTE vår transport men en liknande.

Men det är en väldigt bra uppfinning denna säkerhetsspärren. min förra foderhäst lyckades fastna med benet över frammbommen och om det hade funnits en säkerhetsspärr hade det varit mycket lättare att få loss han.

Jag har heller aldrig transportskydd. De sabbar mer än att hjälpa på kyklop då han tycker att det är obehagligt med så mycket på benen... men jag har alltid benlindor/benskydd och boots.

          +   


täcke har jag nästan alltid också... just för säkerheten och för att han inte ska bli nerkyld om det skulle dra inne i transporten.

Gör ni likadant??

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0