Stigbyglar

Alla har lite olika sortes stigbyglar färgade, säkerhet, klassiska ja det är bara att välja och vraka.
Själv tycker jag att klassiska stigläder är det absolut snyggaste och skönaste i ridväg. Då de är oftast så pass stora att man kan rida med dem även när det är kallt och man har större vinterskor.


Så ser mina ut fast med silvrig kant.

Dessa red jag även i häromdan och de var otroligt smarta. De är formade uppe i kanten så att man inte behöver leta efter stigbyglen och stiglädret behöver inte snurra sig.



Dock skulle jag ALDRIG kunna tänka mig att rida i ett par färgade i dressyren..... men det är grymt läckert i hoppningen ;)

Meeeen hur sööta var inte dessa?? skulle sååå kunna tänka mig dem!



Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0