Tävlingsfix

Fixat allt inför tävlingen imorgon i stallet. Jag har ridit, jag rider ALLTID dan innan tävling för att han ska vara mjuk, igenomriden, och för att allt ska kännas bra innan tävlingsdagen. ´Jag har även duschat han, putsat allt och gjort iårdning allt. 
Jag duchade ju Kyklop och när jag då ställde in han i boxen efteråt så var han självklart tvungen att rulla sig. Nackdelen är att han står på torv vilket ser ut som jord = att hans VITA ben inte längre är vita :( Jag som jobbade såå hårt med att de skulle vara extra fina. :( Får försöka fixa det imorgon med potatismjöl. 

Nu är vi iallafall grymt taggade på tävling. Målet är att vara nöjd med kännslan. Då får han gärna gå lite lågt vilket han nog kommer att göra..... bara jag kan behölla kontakten jämt och att han behöller den fina bakbensaktivitet han har då hela tiden. 

Hoppas jag lyckas med detta..... önska mig lycka till :)



Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0