höhö busigt c:

har nt bloggat på nästan två veckor jöö!!!!!!!!!!! :oo

aa mycket har hänt..



Ellie har blivit jobbig,,hon kastar av mig och sparkar efter mig m.m pga ledarskapet .. Det jobbar vi på ! :D
vi har också varit mittv uppe i flytten då vi räknar med att ha flyttat till Geimhult om ca 1-2 månader c:


berättar lite om huste mee :)

huset är ett gult ganska gammalt hus som vi nu börjat renoveta,,måla tak o tapetsera :)
mitt rum ligger på¨övervåningen och är ett lagom stort rum med garderober längst hela långsidan ! :D( whoohoo!!:D)

stallet har i shettis box och fyra storhäst boxar,,sen är det två boxar till i ett annat stall typ fast dom ska vi göra om till en sadelkammare :) boxarna är gula nu men ska måla om dom rill svarta och via tror jag??
vi ska höja upp taket önny mer så att det blir luftigare m.m men det har vi nt hunnit med en. :)

paddocken är en lagom stor ,,,kan nt måtten i årdning men ´men.. vi har hinder o sånna saker me :)

tror det komr bli jätte bra tror jag :D

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0