mitt 2011 del 2

ja jag berätade väl att vi bestämde oss för ellie? aa det gjorde vi iaf :D

när vi hämtade henne var allting typ svart .. jag var så glad ,aldrig har jag varit så glad c:
Ellie stod utanför stallet och hon som höll i henne gav henne till mig,jag var helt skakis :p
ellie åt gräs medans mamma och pappa "förhandlade" eller ngt,,vet faktist inte riktigt vad dom gjorde för jag stod utomhius med en gräs galen häst i handen,, min häst eileen :D

bild sen idag xD ahhaha bjuder på den iaf




vi åkte hem osv.


-------------------------------..................................................................--------------------------


första hoppträningen glömmer jag aldrig! slog mitt höjdrekord på en häst som jag knappt kände alls 1m. c:

allt flöt på jätte bra och just nu har det gått såhär på tävlingarna

stall bätteropp -- Ld Lc felfri Ld 4 fel Lc lagklass

Torsås-- Ld Lc felri i båda avd B

Nybro --- Ld plus 5 tvåa!!!! :D:D:D:DD:D:D:D Lc plus fem avd b felfri :) lagklass

sen har jag varit med i några klubbhoppningar med :)


stall bätteropp klubb hoppning men endå.. :p:




torsås:


 suddig bild och sne pga att jag inte pallar fixa den och för att den hänger på väggen (köpt av mia gardstig)


Nybro:



sen gick det neråt...................




hon blev seg,stel,bockig m.m och jag åkte av då sparkade hon mot mig för att visa vem som bestämmer..
en dag blev jag bara trött på det hela och sa till på skarpen,nu har det bara gått bättre och bättre! just nu kör vi så att Louise riderc ellie först,ställer igonom henne m.m sen hoppar jag upp och ellie går skit fint (y) haha och jag för en jätte bra lektion av louise :)

jag och hon växer närmre och närmre varann för varge dag och jag börgar inse hur lika jag och ellie är igentligen? lite smått elaka och jobbiga,sprallige och busiga,ENVISA m.m :)
idag tex kunde jag faktist få gosa med henne utan att hon gick undan m.m avesuumm!! :D

idag gjorde vi samma sak som alltid Louise rider m.m och när jag skulle rida sa hon att vi skulle hoppa jag ba yess! :D (även ifall jag börgat gilla dressyren !! vad händer med mig? :o) i slutet hoppade vi 110cm räcke!!! :D La höjd :D ( i dressyr sadel ) hahahhah

jag älska dig mer en annat och du har gjort 2011 till ett bra ,men ganska jobbigt år :D


kram carro :D   fråga : hur har erat år varit? har ni kanske skadat er eller ngt annat jobbigt??c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0